رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

داستان کیترینگ یا کترینگ

فهرست مطالب

کیترینگ یا کترینگ ؟ کدام درست است. این کلمه که به انگلیسی Catering نوشته می شود در کشور ما ایران مثل یک برند تا واژه درست استفاده می شود. با ما همراه باشید تا تفاوت آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

داستان شخصی به نام کیترینگ یا کترینگ ؟

همانطور که در ابتدا گفته شد انگلیسی این واژه Catering است و از کلمه Caterer که نام یک شخص می باشد گرفته شده است داستان Caterer نام شخصی است در سال 1778 در ایالات متحده آمریکا شروع به ارائه سرویس داد. کترینگ به ارائه خدمات غذایی در یک محل می گویند که به شرکت های بزرگ و کوچک و محل برگزاری رویداد خدمات ارائه میدهد.

 

کدام واژه درست است ؟

کیترینگ واژه درست است اما برای راحتی، مردم از واژه کترینگ استفاده میکنند  و گوگل هم فکر می کند که درست این واژه کترینگ است نه کیترینگ و به همین دلیل وقتی شما کیترینگ جستجو کنید، گوگل به شما می گوید ” آیا منظورتان کترینگ است؟” اگر شما نوشتار یک واژه را به اشتباه در گوگل وارد کنید مطمئنا درست آن واژه را در حال suggest به شما نمایش می دهد اما زمانی که یک واژه مکرر در گوگل سرچ می شود گوگل آن را به عنوان یک برند شناخته و دیگر به آن ایراد نمی گیرد.

 

چرا اصلا از کترینگ یا کیترینگ سفارش غذا می دهیم؟

وقتی حجم غذای زیادی را می خواهیم سفارش دهیم ، به دنبال جایی می گردیم که به صورت تخصصی روی غذاهای تعداد زیاد و سفارشی شده برای سازمان ها و شرکت ها کار کند و به ما در سفارش غذای پرسنل شرکت یا سفارش نذری و یا حتی سفارش برای مراسم ها و مهمانی های بزرگ کمک کند. اینجاست که نام کیترینگ وسط می آید. کیترینگ هایی که دارای ویژگی های زیر هستند مطمئنا جای مناسبی برای سفارش غذا می باشند:

  1. ماشین های حمل غذا و گرم نگه داشتن غذا در مسافت های طولانی
  2. ارائه منوی های مختلف اقتصادی و متنوع
  3. حمل رایگان غذا در محدوده و قیمت پایین در مناطق نزدیک به شعبه
  4. ارائه غذا برای سلایق مختلف

 

کیترینگ ارکیده اکسپرس:  یک کیترینگ با تمامی تجهیزات و ویژگی های بالا

کیترینگ ارکیده اکسپرس که به عنوان 8امین شعبه از مجموعه رستوران های ارکیده افتتاح شده است، با همان استانداردهای بالای ارکیده شروع به کار کرده است و یک گزینه مناسب برای مهمای ها و مراسم های شما است.

شما می توانید وارد صفحه معرفی شعبه هروی ارکیده اکسپرس شوید و اطلاعات کامل به دست بیاورید و با ما تماس بگیرید.

یا می توانید برای سفارش به سایت سفارش آنلاین ارکیده و یا سایت اسنپ فود ارکیده سر بزنید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2295 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *