رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

بهترین قهوه در تهران، کجا بخوریم؟

فهرست مطالب

قهوه یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین نوشیدنی‌­ها بعد از آب در تمام جهان است. اکسیری جادویی با عطر و طعم منحصربه‌فرد که گیاهش بومی آفریقا است، اما پایش امروزه به سراسر سیاره زمین باز شده و هر جا که باشید، عطر خوش و آشنایش در گذر از کنار کافه‌­ها هوش از سرتان می‌برد. این نوشیدنی شگفت‌­آور، محبوب اقشار زیادی است. بسیاری از کارگران، روشنفکران، کارمندان و ورزشکاران هر روز قهوه می‌­نوشند. چرا که این نوشیدنی پرکافئین، علاوه بر بالا بردن سطح انرژی، می‌­تواند تاثیرات محسوسی روی افزایش سطح تمرکز و نیز تازه کردن ذهن و رفع خستگی داشته باشد.

تهران، پایتخت پر جمعیت ما هم یکی از آن شهرهایی است که مصرف قهوه به شدت در آن رواج دارد و روزانه افراد زیادی را برای مزه کردن طعم نابش به کافه­‌ها می‌­کشاند. اما یکی از دغدغه‌­های همیشگی قهوه­‌خورها در تهران، یافتن فضایی است که علاوه بر دسترسی خوب و کوتاهی مسیر، دارای محیطی زیبا و آرام با امکانات مناسب و البته بهترین قهوه تهران باشد.

در این متن قصد داریم با معرفی 4 شعبه از ­رستوران‌کافه‌­های ارکیده در شمال، غرب و مرکز شهر تهران، شما را به نوشیدن بهترین قهوه در محیط‌هایی ویژه دعوت کنیم. اگر از طرفداران عطر سرمست‌کننده‌ این نوشیدنی خاص هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم از چشیدن طعم قوی و غنی قهوه در رستوران‌کافه‌های ارکیده با دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

انواع قهوه یکی از نوشیدنی‌های جذاب و محبوب در مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده است. این نوشیدنی درجه یک در بین نوجوانان و بزرگسالان طرفداران زیادی دارد. عطر و طعم خوشِ قهوه د حالی که در محیط زیبا و چشم‌نوازی نشسته‌اید، می‌تواند یک روز خوش و عالی برایتان بسازد. اما بهترین قهوه در شمال تهران را کجا نوشِ جان کنید؟

این شعبه از ارکیده در طبقه دهم ساختمان بزرگ و زیبای شمیران سنتر در بزرگراه ارتش واقع شده. در واقع تمام فضای بزرگ طبقه دهم این مرکز خرید مختص رستوران ارکیده اقدسیه است. محیطی مجلل و دلباز شامل کافه و رستوران در سالنی عمومی و محیط اسموک زون، دارای طراحی مدرن و معماری خاص با دیوارهای شیشه‌­ای که امکان تماشای چشم‌اندازی دیدنی از تهران را برای شما فراهم ساخته که در روز، غروب و شب، سه تصویر دلپذیر و به‌یادماندنی از تهران را حین صرف یک فنجان قهوه درجه یک و شنیدن نوای دل‌انگیز موسیقی کلاسیک، پیش چشم مهمانانش می‌­گسترد. از دیگر امکانات این شعبه، منوی متنوع و لذیذی از غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ امن و راحت مرکز خرید، میزبانی از کودکان و سالن‌­های اختصاصی برای برگزاری مراسم خاص خانوادگی یا ضیافت‌های سازمانی و ارسال رایگان در محدوده است.

بهترین قهوه تهران

همان‌طور که می‌دانید، تهیه یک قهوه خوش‌عطر و طعم چندان کار راحتی نیست و جوشاندن یا دم کردن قهوه نیاز به زمان‌بندی دقیق دارد. انواع قهوه یکی از نوشیدنی‌های ویژه در تمامی شعب ارکیده است که طرفداران زیادی دارد و برای تهیه آن از باریستاهای حرفه‌ای و ماهر استفاده می‌شود.

مجموعه ارکیده یک شعبه بزرگ با امکانات ویژه در منطقه غرب تهران دارد که انتخابی ایده‌آل برای گذراندن یک عصر دلپذیر به همراه خانواده و دوستان است. با رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد بیشتر آشنا شوید:

رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌­آباد

اگر می­‌خواهید بهترین قهوه در غرب تهران را نوش جان کنید، پیشنهاد ما شعبه رستوران­‌کافه ارکیده در منطقه سعادت‌­آباد واقع در خیابان علامه طباطبایی است. ارکیده سعادت­‌آباد، تجربه‌­ای از حضور در یک فضای لوکس و باشکوه است. معماری چشم‌­نوازی که از ترکیب طراحی مدرن و کلاسیک حاصل شده و مبلمان مجلل در سالن­‌های بزرگ که شامل رستوران و کافه در دو طبقه مجزا می‌شود، با منوی متنوع غذای ایرانی و فرنگی، سالن‌­های اختصاصی برای انواع مراسم، خانه بازی کودکان و پارکینگ اختصاصیِ امن و رایگان پذیرای شماست. در این شعبه حین نوشیدن طعمِ خوشایند قهوه می‌­توانید از گوش سپردن به موسیقی زنده کلاسیک لذت ببرید و گفتگویی خوشایند با عزیزانتان در محیطی مملو از نور با پنجره‌های بلند و شکیل داشته باشید.

از دیگر امکانات رستوران ارکیده سعادت‌آباد، پله برقی داخل رستوران­‌کافه برای راحتی میهمانان، سرگرمی­‌هایی نظیر کتاب و بازی رومیزی، عکاسی حرفه‌­ای برای ثبت لحظات و خاطرات ناب در محیطی زیبا و مجلل و نیز ارسال رایگان در محدوه است.

بهترین قهوه تهران را کجا بخوریم

تازگی و کیفیت بالای دانه قهوه، در تهیه انواع آن یکی از اصول کاری و مهم در مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده است. به همین دلیل در تهیه این نوشیدنی مطبوع از دانه‌های قهوه با درست‌ترین روش رُست استفاده می‌شود تا طعم و رنگی مطبوع و باب طبع میهمانان داشته باشد.

از آنجایی که معمولا مرکز شهر تهران؛ ازدحامی از مجموعه ادارات و شرکت‌های تجاری را تشکیل می‌دهد؛ خوب است که بدانید که بعد از گشت‌وگذار در مراکز خرید این منطقه و یا پس از طی کردن ساعات کاری طولانی؛ بهترین قهوه در مرکز شهر را از کجا میل کنید:

رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین

اگر یک قرار کاری مهم در طول روز داشته باشید یا بخواهید بعد از کار با دوستانتان وقت بگذرانید و یک فنجان قهوه اعلا بخورید، انتخابتان کجاست؟ رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین در قلب اداری تهران، پیشنهاد ویژه ما به کسانی است که به دنبال خوردن بهترین قهوه در مرکز تهران هستند. در رستوران ارکیده آرژانتین شما پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار دارید و می‌­توانید از خوردن بهترین قهوه در فضایی شیک با معماری کلاسیک همراه با ملودی دلنشینِ موسیقی زنده لذت ببرید. این شعبه که در میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند قرار دارد، علاوه بر سالن­‌های سرپوشیده عمومی و اختصاصی برای سرو غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی یا نوشیدنی، دارای یک روف‌­گاردن بزرگ و سرسبز با چشم‌اندازی زیبا است که فضایی خاص برای یک قرار عاشقانه یا دورهمی با دوستان فراهم کرده. در روف‌گاردن رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین می­‌توانید بهترین قهوه تهران را در فضای باز و زیر آسمان سخاوتمند پایتخت نوش جان کنید.

با حضور در یکی از شعب این مجموعه و انتخاب از منوی ارکیده، تجربه محیطی آراسته، زیبا و خوش‌عطر و طعم را رقم بزنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2659 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *