رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

رستوران برای مراسم ختم در غرب تهران

فهرست مطالب

برگزاری مراسم ترحیم و یادبود عزیزان از سخت‌ترین کارهایی است که هر فردی در طول زندگی خود تجربه می‌کند. معمولا انجام هماهنگی‌ها برای برپایی آبرومندانه یک مراسم سوگواری با‌توجه‌ به شرایط روحی خانواده متوفی کار آسانی نیست. به‌همین دلیل خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که تمام فرآیند برگزاری مراسم ختم را به‌مجموعه‌ای قابل اعتماد و خوش‌نام بسپارند. اگر قصد برگزاری مراسم ترحیم در غرب تهران را دارید، رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد بهترین گزینه پیش روی شماست. در این متن به ‌بررسی خدمات و امکانات برای برگزاری مراسم ختم در این شعبه از مجموعه ارکیده می‌پردازیم:

ویژگی‌های رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد

با انتخاب این شعبه از مجموعه ارکیده می‌توانید با خاطری آسوده مسئولیت برگزاری مراسم یابود عزیزان خود را به‌مجموعه‌ای حرفه‌ای واگذار کنید. چند ویژگی مهم را می‌توان برشمرد که رستوران‌ ارکیده سعادت‌آباد را برای مراسم ختم به‌گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند.

دیدرسی ویژه و دسترسی راحت

قطعا در زمان کوتاه برگزاری یک مراسم یادبود؛ ترجیح آن است که عزیزان و مدعوین را به محلی با دیدرسی قابل مشاهده دعوت کنیم. رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد با مرکزیت در غرب تهران؛ هم دسترسی راحت و سریعی دارد و هم با سردری بزرگ و شکیل به راحتی قابل تشخیص است. این ویژگی باعث می‌شود تا خانواده متوفی با آرامش بیشتری در مراسم حضور داشته باشند و میهمانان نیز با خاطری آسوده به جمع عزیزان خود بپیوندند.

فضایی بزرگ و شکیل با دکوراسیون مناسب

قطعا پذیرایی از مدعوین در فضایی بزرگ راحتی خیال بیشتری برای خانواده متوفی فراهم می‌کند. رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد با محیطی خوش‌نقشه و بزرگ و همراه با دکوراسیون و چیدمان شکیل به برگزاری هر چه شایسته‌تر مراسم یادبود شما کمک خواهد کرد. این درحالی‌ست که میزبانان با اجرای تم مناسب رنگ‌وبوی لطیفی به دورهمی خانوادگی شما برای بدرقه عزیزانتان خواهند بخشید.

رستوران برای مراسم ختم در غرب تهران

با ظرفیت پذیرایی 700 نفر مهمان

برخی از مراسم‌ یادبود بدون دعوت قبلی برگزار می‌شوند. به‌همین دلیل برای برگزاری این نوع از مراسم بهتر است فضایی را انتخاب کرد که ظرفیت بالایی برای پذیرایی از مهمانان داشته باشد. رستوران کافه ارکیده شعبه سعادت آباد در مساحت 1400 متر مربع و 2 طبقه بنا شده و آماده پذیرایی از مراسم در تعداد نامحدود و متنوع است. به‌همین دلیل می‌توانید بدون نگرانی از بابت فضای کافی برای مهمانان، رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد را برای مراسم یادبود انتخاب کنید.

خدمات رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد

تمامی مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده، با ارائه خدماتی ویژه به میهمانان خود؛ سعی در خلق فضایی شاد و در عین حال پر آرامش دارند. رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد نیز از این قائده مستثنا نیست. این رستوران بزرگ با فضایی دلباز و با خدمات زیر پذیرای میهمانانش است:

منوی غذای ایرانی و فرنگی درجه یک

رستورن‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد با منوی کاملی از انواع غذای ایرانی و فرنگی بسیار لذیذ، آماده پذیرایی از مهمانان شما عزیزان است. شما می‌توانید با بررسی انواع غذاها و نوشیدنی‌های موجود در منو، گزینه‌های مدنظر خود را برای برگزاری یک مراسم یادبود منحصربه‌فرد انتخاب کنید. تمام مواد غذایی در رستوران‌های ارکیده با بهترین، تازه‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

میزبانان باتجربه و حرفه‌ای

کادر برگزارکننده مراسم در رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد، به‌صورت مجرب و حرفه‌ای با آموزش‌های تخصصی لازمی که برای این منظور دیده‌اند، صفر تا صد برگزاری مراسم یادبود شما را بر عهده می‌گیرند. با حضور و همانگی قبلی با میزبانان ارکیده، خیالتان از برگزاری شکیل مراسم آسوده خواهد بود.

سالن‌های عمومی و اختصاصی به همراه تم سفارشی

در کنار سالن‌های عمومی، رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد، دارای سالن اختصاصی بسیار زیبایی است که امکان رزرو آن برای برگزاری مراسم در رستوران نیز مهیا است. شما می‌توانید سفارش فضاسازی سالن را برای برگزاری مراسم سوگواری بدهید تا فضای شکیل و پرآرامشی برای پذیرایی از مدعوین داشته باشید.

رستوران برای مراسم ختم در غرب تهران

میزبانی از کودکان

هرچند که فضای مراسم یادبود برای حضور فرزندان مناسب نیست، اما اگر به هر دلیلی، فرزندان را به همراه داشتید؛ اصلا نگران نباشید. رستوران‌کافه ارکیده؛ شعبه سعادت‌آباد با خانه بازی میزبان فرزندان شما خواهد بود تا بتوانید برای تسکین و همدردی کنار عزیزانتان باشید.

 پارکینگ اختصاصی و رایگان

در این شعبه از رستوران ارکیده، فضای پارکینگ اختصاصی برای امنیت و آرامش شما و مدعوین در نظر گرفته شده است. می‌توانید به‌صورت رایگان از این فضا استفاده کرده و دغدغه‌‌ای نداشته باشید.

چناچه مایل باشید که مراسم یادبود شما با ملودی ملایم و دل‌انگیز موسیقی زنده همراه باشد؛ در رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد این امکان مهیاست.

آدرس رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد

با توجه به موارد گفته شده؛ رستوران‌کافه ارکیده سعادت‌آباد در نشانی میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی و نبش خیابان اقبال ملی پذیرای شما عزیزان است و بهترین رستوران برای مراسم ختم در غرب تهران درنظر گرفته می‌شود.

نحوه رزرو برای برگزاری مراسم در رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد

برای برگزاری مراسم، هماهنگی لازم را از قبل با میزبانان رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد انجام دهید. همچنین بهتر است حداقل 3 روز قبل از زمان مدنظر برای رزرو اقدام کنید و با شماره ۷۹۳۹۷ (021) تماس بگیرید.

ارکیده؛ خاطره‌ساز لحظه‌های خوش!

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2648 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *