رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

سفارش بیرون‌بر یا دلیوری در محدوده اختیاریه با هزینه ارسال معقول

فهرست مطالب

رستوران های نزدیک به محله اختیاریه و امکان سفارش بیرون‌بر یا دلیوری در محدوده اختیاریه می‌تواند ازجمله انتخاب‌های خوشمزه باشد. این خیابان جزو خیابان‌های پربازدید تهران است و رستوران‌های بسیار و متنوعی را هم در خود جای داده است و همین کار انتخاب را دشوار می‌کند.

محله اختیاریه در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد  و از محلات خوش آب وهوای شمال پایتخت به شمار می‌رود.  مهمترین خیابان این محله نیز

اختیاریه نام دارد که در قدیم، از طولانی‌ترین خیابان‌های شمال تهران بوده و  امروزه به دوقسمت اختیاریه شمالی و جنوبی تقسیم شده است. از دیگر خیابان های این منطقه می‌توان به خیابان دیباجی، خیابان کاوه، خیابان رحمانیه، خیابان اخلاقی و …. اشاره کرد.اختیاریه از شرق به پاسداران، از غرب به درب دوم، از شمال به رستم آباد و از جنوب به احتشامیه منتهی میشود.

آثار تاریخی مهم و زیادی در محله اختیاریه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به باغ و عمارت عزت الدوله (خواهر ناصرالدین‌شاه)، باغ و منزل مشیرالدوله (وزیر خارجه ایران در دوران قاجار)، باغ معتمدالملک (پسر مشیرالدوله)، باغ و منزل امین خلوت و منزل امین السلطان و امین الملک اشاره کرد.

ما در اینجا شما را با یکی از بهترین رستوران‌های محدوده اختیاریه آشنا می‌کنیم تا اگر دلتان هوس یک غذای خوشمزه ایرانی با نوشیدنی‌های طبیعی کرد بتوانید با یک تماس غذایتان را در اسرع وقت با هزینه ارسال معقول دریافت نمایید. شما حتی می‌توانید از بهترین رستوران نزدیک به اختیاریه غذای خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. برای این کار کافی است به اسنپ‌فود مراجعه کنید.

معرفی رستوران ارکیده شعبه اقدسیه: هزینه ارسال معقول در محدوده اختیاریه برای سفارشات بیرون بر یا دلیوری 

سفارش بیرون بر یا دلیوری در محدوده اختیاریه

در حالت عادی در صورتی که بخواهید از اقدسیه غذای بیرون بر برای قلهک سفارش دهید هزینه ارسال بسیار بالایی خواهد داشت و در اسنپ فود نیز جز مناطق خارج از محدوده ثبت شده است. ولی رستوران ارکیده شعبه اقدسیه برای دسترسی تمامی تهرانیان به شعبات مختلف ارکیده، در بسیاری از مناطق هزینه ارسال خود را رایگان نموده و در مناطق خارج از محدوده هزینه ارسال معول تعیین نموده است. بنابراین در صورتی که شما ساکن قلهک هستید یا محل کارتان در قلهک می‌باشد، می‌توانید از منوی ارکیده اقدسیه بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های طبیعی را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت بیرون‌بر دریافت نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2693 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *