بلاگ

هدیه روز پدر؛ اوقاتی خوش کنار خانواده

فهرست مطالب

هر فرزندی اولین تجربه از مفهوم خانه را در کنار پدر و مادرش جستجو می‌کند. پدرها معمولا کمتر از مادرها فرصت دارند تا زمانی را در خانه و کنار اعضای خانواده سپری کنند، اما همیشه تلاش می‌کنند تا با فراهم آوردن شرایطی امن و مطمئن برای ساختن آینده فرزندان، حضور متفاوتشان در قلبِ خانه، حس شود و یادمان باشد که پدر، دوستمان دارد! حضوری حمایت‌گر و دلگرم‌کننده که بدانیم همیشه پدر هست تا برای رفع شرایط سخت، به سرعت در کنار خانواده بایستد. هرچند اکثر پدران، بیشترین زمان را در محیط کار یا ماموریت به سر می‌برند، اما برای شادی اعضای خانواده از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنند. گاهی این اقدام، تدارک برای یک آخر هفته هیجان‌انگیز و گاهی تهیه بلیط سفری غیرمنتظره همراه با خانواده است. البته بعضی پدران هم روزهای تعطیل را به آشپزی در خانه اختصاص می‌دهد. هرچند که شاید پخت غذای مورد علاقه همسر را تبدیل به یک کار گروهی به همراه تمام اعضای خانواده کنند. با این همه تا به حال فکر کرده‌اید که چطور قدردان حضور پدرانی باشیم که همیشه برای روزهای آینده در تدارک هستند و شاید بدون آنکه بدانند، فرصت ندارند تا چندان در لحظه حال زندگی کنند؟!

بهترین هدیه روز پدر

خوب است با نزدیک شدن به روز پدر به این عزیزان یادآوری کنیم که قدردان حمایت و پشتیبانی آن‌ها از اعضای خانواده و تلاش بی‌دریغشان برای ساختن آینده هستیم.

هر سال با نزدیک شدن به روز پدر، خانواده‌ها به فکر خریدن هدیه‌ای ارزشمند برای پدران هستند. هدایایی مثل: اُدکلن یا سِت چرمی، بیشترین طرفدار را برای این روز دارند و از قدیم هم خیلی مورد توجه بودند. البته گاهی هم این هدایا شامل پوشیدنی‌‌های جذاب مثل کیف و کفش یا وسایل شخصی می‌شوند. جدای از این‌، در چند سال گذشته هدایایی همچون تجهیزات ورزشی هم بسیار کارآمد شناخته شدند. هدایایی که می‌توانند میزان اهمیت سلامتی و صرف زمان برای این بخش مهم از روزمره را به این عزیزان یادآوری کنند.

اما برای پدرانی که معمولا کمترین زمان را کنار خانواده سپری می‌کنند، چه هدیه‌ای مناسب‌تر است؟ شاید بهترین هدیه، دعوت به مکانی زیبا همراه با امکانات رفاهی جذاب، برای سپری کردن یک روز متفاوت و شاد در کنار همه اعضای خانواده باشد. کارت‌های هدیه یا اعتباری، برای استفاده از مراکز تفریحی، می‌توانند بهترین هدیه به این عزیزان باشد.

تا به حال برای هدایای مناسبت‌های مهم، از ارکیده کارت استفاده کرده‌اید؟

پدران همیشه دوست دارند تا زمان بیشتری را با خانواده و عزیزانشان بگذرانند. به همین دلیل برگزاری جشن روز پدر در یک محیط صمیمی و در عین حال دنج، می‌تواند رزرو میزی آراسته و زیبا در یک رستوران شیک و مجلل و دعوت از تمامی اعضای خانواده به یک شب‌نشینی خانوادگی باشد. محیطی متفاوت که از قبل برای این مناسبت عزیز به بهترین شکل چیدمان شده باشد. شاید هیچ اقدامی به‌اندازه ساختن روزی به دور از دغدغه‌های روزمره و همیشگی برای پدران لذت‌بخش نباشد. روزی برای اینکه یادمان باشد ما همدیگر را داریم!

 

تم روز پدر
تم روز پدر

 

رستوران‌کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ برای برگزاری جشن روز پدر، میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant

1398/05/26

.

1133 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *