رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

طرز تهیه آیس آمریکانو در خانه

طرز تهیه آیس آمریکانو خانگی

اگر از عاشقان پَروپا قُرص قهوه اسپرسو هستید اما برای احساس خنکی در روزهای سرخوش و داغ تابستان نیاز به یک ترکیب سرد و تلخ از قهوه دارید، آیس آمریکانو مناسب شماست. نوشیدن یک لیوان آیس آمریکانو بهترین راه برای غلبه بر گرما و احساس آرامش در دل تابستان است.

آیس آمریکانو چیست

نوشیدنی باطراوت برای سرمست شدن از عطر و طعم خالص و خوشِ قهوه که هم سرزنده است و هم شروع یک روز دیگر را مطبوع می‌کند. جالب است بدانید که این نوشیدنی را می‌توان با یک یا دو شات اسپرسو، یخ و نسبت‌های مختلف آب تهیه کرد. این روزها طعم باطراوت و جسور قهوه در یک لیوان آیس آمریکانو طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

در این متن، می‌خواهیم طرز تهیه آیس آمریکانو خانگی را برای روز‌های گرم و دلپذیر تابستانی، آموزش دهیم. اگر از طرفداران عطر سرمست‌کننده‌ قهوه اسپرسو هستید، تهیه این نوشیدنی ویژه را پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم آن را تهیه کنید و از چشیدن طعم قوی و غنی این نوع از قهوه در کنار دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه آیس آمریکانو

ردیف مواد اندازه
1 قهوه 1 پیمانه
2 آب سرد به مقدار لازم
3 یخ به مقدار لازم

طرز تهیه آیس آمریکانو

  • یک لیوان را با آب و کمی یخ پر کنید. یادتان باشد که با آب زیاد، طعم قهوه از دست نرود.
  • با دستگاه قهوه بنا به علاقه 1 یا 2 شات اسپرسو تهیه کنید.
  • قهوه اسپرسو را درون لیوان بریزید و کمی آن را بچرخانید. آیس آمریکانو شما آماده است. نوش جان!

طرز تهیه آیس آمریکانو بدون دستگاه

مزه مطلوب آیس آمریکانوی شما به تهیه باکیفیت قهوه اسپرسو بستگی دارد. هرچند که استفاده از دستگاه اسپرسو‌ساز طعم بسیار خوبی از قهوه به شما خواهد داد اما، می‌توانید طرز تهیه قهوه با موکاپات را امتحان کنید تا اسپرسو غلیظ و خوش‌عطر و طعمی برای آیس آمریکانو داشته باشید.

آیس آمریکانو برای شروع پرشور یک صبح گرم یا بعدازظهری تابستانی در منوی رستوران‌کافه‌های ارکیده سرو می‌شود. چشیدن این خنکیِ ویژه را در کنار عزیزانتان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران‌کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
3593 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *