رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

بهترین پاستا تهران را کجا بخوریم؟

پاستا یکی از غذاهای فرنگی و بسیار پرطرفدار است که امروزه در سراسر جهان در منوی بسیاری از رستوران‌ها و فست‌فودها دیده می‌شود؛ اما خیلی از افراد تجربه چندان جالبی از سفارش این غذا در رستوران‌های گوناگون ندارند. هر چند در ظاهر، پاستا به‌عنوان یک غذای فست‌فودی شناخته می‌شود؛ اما رعایت دستور پخت این غذای ایتالیایی و همچنین مقدار مواد اولیه مورد استفاده در آن، تاثیر زیادی در عطر و طعم نهایی پاستا دارد. اگر شما هم مدت‌هاست به‌دنبال بهترین پاستا در تهران هستید، این متن را تا پایان دنبال کنید.

در این متن قصد داریم با معرفی 4 شعبه از رستوران‌کافه‌های ارکیده در غرب، شرق، شمال و مرکز شهر تهران، شما را به چشیدن بهترین پاستا در محیط‌هایی ویژه و زیبا دعوت کنیم. اگر از طرفداران عطر و طعم این غذای خوش‌خوراکِ ایتالیایی هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم از چشیدن مزه لذیذ انواع پاستا مانند پاستا آلفردو رستورانی و یا پاستا پستو رستورانی در رستوران‌کافه‌های ارکیده با دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

بهترین پاستا تهران

بهترین پاستای غرب تهران

اولین و مهم‌ترین راز خوش‌مزگی پاستا، انتخاب مواد اولیه به‌مقدار مناسب است. اگر هر یک از مواد اولیه مانند مرغ، پاستا، قارچ و … به‌اندازه کافی در تهیه این غذا استفاده نشود، نتیجه نهایی آن‌طور که باید و شاید از آب در نمی‌آید. مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با تهیه به‌اندازه مواد اولیه؛ شما را به عطر و طعمی به‌یادماندنی دعوت می‌کنند. اگر در غرب تهران هستید و مدت‌هاست که به‌دنبال چشیدن طعم بهترین پاستا می‌گردید، حتما سری به‌شعبه سعادت‌آباد ارکیده بزنید. در ادامه با این شعبه از مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده بیشتر آشنا شوید.

رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد

رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد، با محیطی مملو از نور و شکوه، سالن‌های عمومی و اختصاصیِ مجلل در دو طبقه مجزا و امکاناتی رفاهی از جمله پله‌برقی برای راحتی میهمانان، رستورانی مدرن و کلاسیک برای میزبانی از دورهمی‌های دوستانه و جشن‌های خانوادگی است. انواع پاستا در کنار منوی متنوع غذاهای ایرانی از محبوب‌ترین انواع غذای فرنگی در این شعبه است. رستوران ارکیده سعادت‌آباد در خیابان علامه شمالی نزدیک میدان کاج، همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای شما عزیزان است.

بهترین پاستای شرق تهران

تمام مواد اولیه مورد استفاده برای تهیه پاستا در رستوران‌کافه ارکیده عطر و طعم تازگی دارد. تازگی مواد اولیه از یک سو و کیفیت بالای آن‌ها از سویی دیگر، موجب می‌شوند که تجربه پاستای ارکیده برای شما خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی باشد. اما بهترین پاستا در منطقه شرق تهران را کجا میل کنید؟

ارکیده اکسپرس شعبه هروی

اولین شعبه ارکیده اکسپرس در منطقه شرق تهران، نزدیک میدان هروی قرار دارد و با خدمات بیرون‌بر میزبان دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی شما عزیزان است. شما می‌توانید سفارش پاستای محبوبتان برای ناهار و شام را در این شعبه از ارکیده ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان تحویل بگیرید. رستوران ارکیده هروی فاصله کمی با بسیاری از مراکز تجاری و اداری مهم شرق تهران دارد. به‌همین دلیل، بسیاری از سازمان‌ها از خدمات ارکیده اکسپرس برای غذای سازمانی نیز استفاده می‌کنند. پاستا یکی از غذاهای محبوب از منوی فرنگی این رستوران است که در کنار منوی خوش‌آب‌ورنگ غذاهای ایرانی می‌تواند به برنامه غذایی کارمندان سازمان‌ها عطر و طعمی ویژه ببخشد. ارکیده اکسپرس شعبه هروی، با پیک‌های میزبان سفارش‌های شما مشتریان عزیز را به‌صورت گرم و در بسته‌بندی بهداشتی به سرعت به دستتان خواهند رساند.

بهترین پاستای شمال تهران

احتمالا شما هم تجربه میل کردن پاستا‌هایی را دارید که با ترکیبات نامتعادل و سس‌های خیلی رقیق یا غلیظ نتوانسته کیفیت و در نهایت خاطره خوبی را برای شما رقم بزند. یکی از ویژگی‌های سرآشپزان حرفه‌ای ارکیده؛ پایبندی به طعم‌های ماندگار و اصیل غذاست. اما بهترین پاستا در منطقه شمال تهران را کجا نوش جان کنید؟

رستوران‌کافه ارکیده شعبه اقدسیه

تنوع و کیفیت بالای آیتم‌های منوی رستوران‌کافه ارکیده شعبه اقدسیه در مقایسه با بسیاری دیگر از رستوران‌های واقع در این محدوده از شهر تهران منحصربه‌فرد و مثال‌زدنی‌ست. اگر شما هم از طرفداران انواع پاستا هستید، حتما این غذای فوق‌العاده را در رستوران ارکیده اقدسیه امتحان کنید. شک نکنید که از انتخاب خود راضی و خوشنود خواهید بود. رستوران ارکیده اقدسیه در طبقه دهم مجموعه شمیران سنتر واقع در بلوار ارتش و با چشم‌انداز ویژه‌ای از شهر تهران؛ سالن‌های عمومی و اختصاصیِ مجلل و لوکس پذیرای شما عزیزان است.

بهترین پاستا در مرکز تهران

یکی از نکات مهم در تهیه پاستا، نگه داشتن بافت غذاست. به‌صورتی که بیش از حد سفت یا نرم نباشد. این نکته مهم با حساسیت بالا در تهیه پاستاهای رستوران‌کافه‌های ارکیده رعایت می‌شود. برای کسانی که به‌دنبال بهترین پاستا در مرکز تهران هستند، رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین انتخابی منحصربه‌فرد است.

رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین

رفتن به‌ یک رستوران که در کنار غذای خوش‌مزه، آرامش را هم به شما هدیه دهد، یکی از بهترین تجربه‌های کسانی است که روزهای کاری شلوغ و پرهیاهویی را پشت سر می‌گذارند. خیلی‌ها تصور می‌کنند برای چنین تجربه‌ای باید حتما شهرهای خوش آب‌وهوای اطراف تهران بروند؛ اما پیشنهاد می‌کنیم سری به‌شعبه رستوران ارکیده آرژانتین بزنید. این رستوران دارای سالن‌های عمومی و اختصاصیِ ویژه و مجلل؛ روف‌گاردنی سرسبز و دلباز و همچنین پارکینگ اختصاصی امن و رایگان است. قطعا تجربه احساس آرامش در روف‌گاردن این رستوران را هیچ‌گاه از یاد نخواهید برد.

بهترین پاستا تهران

فراموش نکنید که انواع پاستا به عنوان یک غذای فرنگیِ بسیار لذیذ در تمام شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده سرو می‌شود. همچنین شما امکان سفارش این غذای محبوب را به‌صورت بیرون‌بر نیز از تمام شعب خواهید داشت.

با حضور در یکی از شعب این مجموعه و انتخاب از منوی ارکیده، تجربه محیطی آراسته، زیبا و خوش‌عطر و طعم را رقم بزنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
3590 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *