رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

بهترین رستوران مهستان کدام است؟

فهرست مطالب

مهستان مهم‌ترین مرکز خرید استان البرز است. خیلی از مردم این استان در طول سال برای یکبار هم که شده سری به‌مرکز خرید مهستان می‌زنند تا لذت گشت‌وگذار در این مجموعه را تجربه کنند. با سپری کردن اوقات دلچسب در این مرکز خرید؛ هیچ‌چیز مانند صرف یک وعده ناهار یا شام در کنار عزیزان، لذت‌بخش نیست. خوشبختانه، بهترین رستوران کرج در مرکز خرید مهستان قرار دارد. رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج در تمام روزهای هفته پذیرای شما عزیزان است. اگر کنجکاو هستید که با خدمات و امکانات این رستوران‌کافه آشنا شوید، تا پایان این متن را دنبال کنید.

ویژگی‌های رستوران‌کافه ارکیده مهستان

رستوران ارکیده مهستان از سوی میهمانانش به‌عنوان بهترین رستوران کرج پیشنهاد می‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران، دلیل اصلی محبوبیت ارکیده مهستان است. اما مهم‌ترین و منحصربه‌فردترین ویژگی‌های رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان چیست؟

بزرگ‌ترین و تنها رستورانِ گردانِ کرج

به دنبال رستوران برای مراسم عقد هستید؟ ارکیده مهستان در فضایی به‌مساحت 2000 متر آماده میزبانی از شماست و بزرگ‌ترین رستوران در سطح استان البرز به‌شمار می‌رود. نکته خاص دیگر، آن است که این شعبه از مجموعه ارکیده، تنها رستوران گردان در کرج است. موضوعی که فضایی جذاب و دوست‌داشتنی را برای مهمانان رقم می‌زند.

روف‌گاردن

شک نداشته باشید که ایده دعوت از میهمانان به رستوران برای سالگرد ازدواج بسیار ویژه است و تنوع فضای پذیرایی در رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج، باعث می‌شود تا با حضور در این مجموعه هم برای دورهمی‌های دوستانه و هم برای برگزاری مراسم ویژه، خاطره‌ای به‌یادماندنی را تجربه کنید. علاوه بر سالن سرپوشیده با دکوراسیون شیک، می‌توانید میهمانان خود را به روف‌گاردن ارکیده مهستان دعوت کنید. روف‌گاردن مهستان با چیدمانی از آلاچیق‌های زیبا و صدای دلنشین جاری آب، فضایی دنج را در هر فصل از سال برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به‌ارمغان می‌آورد.

رستوران ارکیده مهستان برای سالگرد ازدواج

فضایی ویژه و خوش‌آب‌و‌هوا

رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان، در یکی از محله‌های خوش آب‌وهوای کرج، بین رشته کوه‌های البرز قرار دارد. محیط روف‌گاردن این رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده که آن را به رستوران برای تولد یا دیدارهای ناگهانی و دلچسب تبدیل کرده که هم در طول روز و هم شب هنگام، پذیرای میهمانان است. علاوه بر آن، در فصل‌ زمستان هم شرایط به‌گونه‌ای فراهم می‌شود که روف‌گاردن ارکیده مهستان گرمابخش جمع‌های خانوادگی و دوستانه شما باشد.

خدمات رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان

تمامی مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده، با ارائه خدماتی ویژه به میهمانان خود؛ سعی در خلق فضایی شاد و در عین حال پر آرامش دارند. رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج نیز از این قائده مستثنا نیست. این رستوران بزرگ با فضایی دلباز و با خدمات زیر پذیرای میهمانانش است:

منوی متنوع کافه و رستوران

اگر طرفدار غذاهای اصیل ایرانی هستید یا دوست دارید غذای فرنگی درجه یک میل کنید؛ با حضور در رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج، دست شما برای انتخاب بین انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین سالادهای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز باز است. ضمن اینکه سینی‌های خوش‌مزه و هیجان‌انگیز ارکیده برای جمع‌‌ها و مهمانی‌های ویژه تدارک دیده شده تا هم‌زمان لذت میل کردن چند غذای بی‌نظیر را تجربه کنید.

در کنار منوی رستوران، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از آیتم‌های جذاب کافه ارکیده هم نوش جان کنید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، باقلوا، کنافه، بستنی، شیک و بسیاری دیگر از خوردنی‌های جذاب در منوی این کافه آماده انتخاب شما هستند.

منوی متنوع رستوران‌کافه ارکیده مهستان

مناسب برای مراسم خانوادگی

محیط رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج برای برگزاری مراسم خانوادگی از تولد گرفته تا جشن عقد و نامزدی مناسب است. شما می‌توانید رزرو رستوران برای مراسم ختم و پذیرایی باشکوه از میهمانان خود را به رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج بسپارید. این شعبه از مجموعه ارکیده با سابقه درخشانی که در برگزاری مراسم خانوادگی دارد؛ خیال شما را از هر بابت آسوده خواهد کرد.

مناسب برای برگزاری مراسم سازمانی

فضای سالن‌های رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج برای برگزاری مراسم سازمانی با تعداد مهمانان پرشمار نیز مناسب است. همچنین می‌توانید مراسم‌های سازمانی خصوصی با نفرات کمتر را هم در این شعبه از ارکیده برگزار کنید. با وجود امکانات صوتی و تصویری مناسب؛ قطعا تجربه مناسب و خوبی از برگزاری مراسم سازمانی خواهید داشت.

میزبانی از کودکان

کودکان مهمانان ویژه ارکیده هستند. یک خانه بازی مجهز و بزرگ به همراه گریم و نمایش عروسکی، برای سرگرمی کودکان در ساعات حضور در رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج تدارک دیده شده است. با خیال راحت کودکان خود را به این مجموعه ببرید تا از دویدن و شادی در فضای بزرگ آن لذت ببرند.

پارکینگ امن و راحت

اگر رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج را انتخاب می‌کنید، اصلا نگران جای پارک ماشین نباشید. شما می‌توانید به راحتی از پارکینگ مرکز خرید مهستان استفاده کرده و با خیال راحت اوقاتی دل‌انگیز در کنار عزیزانتان سپری کنید.

ارسال رایگان در محدوده

اگر ترجیح می‌دهید که غذا را به‌صورت بیرون‌بر سفارش دهید؛ می‌توانید از خدمات ارسال سفارش غذا در این مجموعه استفاده کنید. رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج امکان ارسال رایگان سفارشات شما در محدوده را نیز فراهم کرده است.

ملودی دل‌انگیز موسیقی زنده

در مدت زمان حضور در رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج می‌توانید از نوای دل‌انگیز موسیقی زنده در کنار عزیزانتان لذت ببرید و لذت حضور در این رستوران را با خدمات عکس یادگاری ارکیده به‌خاطره‌ای شیرین تبدیل کنید.

آدرس رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج

رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج در بلوار نبوت و جنب پارک؛ در منطقه حسن آباد قرار گرفته است. از دورترین نقاط در استان البرز می‌توانید ظرف مدت زمان کمتر از 1 ساعت خود را به فضای دلچسب رستوران‌کافه ارکیده شعبه مهستان کرج برسانید. میزبانان حرفه‌ای ارکیده در طبقه سوم مرکز تجاری مهستان پذیرای شما عزیزان هستند. برای برگزاری مراسم یا رزرو میز لازم است که از قبل هماهنگی‌های لازم را با شماره  ۳۴۱۲۳ (026) انجام دهید.

ارکیده؛ خاطره‌ساز لحظات خوش!

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2648 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *