بلاگ

هدیه روز مادر؛ برای شادی نور خانه

فهرست مطالب

هر خانه نوری دارد که اسمش مادر است. مادرها همیشه همان کسی هستند که بی‌توقع همه کارها را به بهترین نحو پیش می‌برند، بهترین میزبانی را از میهمان انجام می‌دهند و همیشه برایشان مهم است که همه اعضای خانواده با آرامش به کارهایشان برسند. از بُردن و آوردن بچه‌ها به مدرسه گرفته، تا نگهداری از نوه‌ها و آماده کردن وعده‌های غذا، همفکری و فراهم آوردن فضای دوستی بین اعضای خانواده، آموزش بچه‌ها و مرتب و تمیز نگه داشتن خانه. می‌شود گفت مادرها در هر سن و شرایطی، هر کاری می‌کنند تا به قول معروف “آب توی دل کسی تکون نخوره.”

بهترین هدیه روز مادر

ما هم معمولا آن‌قدر دغدغه و مشغله داریم که گاهی متوجه این فداکاری‌ها و بار سنگین وظایف بر دوش مادرها نمی‌شویم. اما خوب است تا با نزدیک شدن به روز مادر تلاش ‌کنیم تا به این عزیزان یادآوری کنیم که قدردان حضور گرم و پُر مهرشان هستیم. هر سال در روز مادر، بیشترین دغدغه خانواده‌ها، خریدن هدیه و دسته گل برای مادران است. همه خانواده سعی می‌کنند تا هدیه‌ای ماندگار و شایسته برای روز مادر فراهم کنند. هدایایی مثل: طلا یا عطر بیشترین طرفدار را برای این روز دارند و از قدیم هم خیلی مورد توجه بودند. البته گاهی هم این هدایا شامل، لوازم آرایشی مرغوب، یا کیف و کفش و لباس گرانبها می‌شوند. اما از چند سال گذشته هدایایی همچون تجهیزات ورزشی یا وسایل برقی خانگی هم بسیار کارآمد شناخته شدند؛ چرا که می‌توانند راحتی بیشتری برای این عزیزان فراهم و سلامتشان را تضمین کنند.

اما این روزها هدایا بیشتر مربوط به مواردی می‌شود که می‌تواند یک روز خوش را برای مادران فراهم ‌کند. مثل: کارت‌های هدیه یا اعتباری که برای استفاده از مراکز آرایشی، ورزشی و تفریحی دلخواهشان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تا به حال برای هدایای مناسبت‌های مهم، از ارکیده کارت استفاده کرده‌اید؟

اما چطور می‌شود به یک هدیه متفاوت فکر کرد؟ شاید این هدیه ویژه بتواند، دعوت مادران به تجربه‌ای مثل سفری بکر، شرکت در یک کارگاه هنری یا حتی تشویق آن‌ها به یک دورهمی خودمانی با دوستانشان و بدون حضور خانواده باشد. این تجربه‌های یکی دو روزه، که بدون دغدغه‌های همیشگی سپری می‌شود، خیلی ارزشمند هستند.

حتی می‌شود که برای برگزاری جشن روز مادر از رفتن به یک فضای متفاوت مثل طبیعت یا امکان رزرو میزی زیبا در یک رستوران‌ با امکان فضای باز استقبال کرد. خصوصا این روزها که فضاهای شهری و شلوغ، پیدا کردن یک محیط صمیمی و در عین حال دنج را ‌کمی سخت کرده است.

اما مهم‌تر از همه اینکه این تجربه شیرین باید شایستگی روح لطیف مادرانه را داشته باشد. پس بهتر است محیطی زیبا و آراسته را انتخاب کنیم که به بهترین شیوه چیدمان شده باشد. این لطافت و زیبایی می‌تواند در فضاسازی و گل‌آرایی مناسب با سلیقه و رنگ دلخواه این عزیزان صورت بگیرد. ساختن یک روز زیبا و متفاوت برای یکی از عزیزترین و مهم‌ترین افراد زندگیمان! فقط باید یادمان باشد که همه‌چیز را از قبل هماهنگ کنیم.

 

تم روز مادر
تم روز مادر

 

رستوران کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ برای برگزاری جشن روز مادر، میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant

1398/05/26

.

1127 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *