بلاگ

بهترین رستوران در غرب تهران برای افطار

فهرست مطالب

در ایام قدیم با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خانه‌ بزرگترهای فامیل با سفره‌های پُر برکت و خوش‌آب‌ورنگ افطاری و دعوت از خانواده و دوستان، حال‌‌وهوای زیباتری می‌گرفت. این ساعات عزیز افطاری، باعث خویشاوندی و مهر بیشتر بین اقوام و آشنایان می‌شد. حیاط خانه مادربزرگ پر می‌شد از عطر خوش زعفرانِ شله‌زرد و بوی سرمست‌کننده هل و گلابِ حلواهای ماه رمضان؛ یا آش رشته‌‌ی نذری که غلغل می‌زد و همه فامیل با خنده و دعا و نیت خوش هم می‌زدند. اما این روزها با کوچکتر شدن خانه‌ها، معمولا آن سفره‌های افطاری به‌یادماندنی کمتر در خانه‌ها گسترده می‌شود. این در حالی‌ست که همه ما سعی می‌کنیم تا به برپایی سنت زیبای افطاری پایبند بمانیم. یکی از بهترین گزینه‌ها برای گستردگی سفره افطار در کنار خانواده و عزیزانمان رفتن به رستوران‌هایی است که برای ماه مبارک رمضان، ضیافت‌های افطاری زیبا و شکیلی تدارک دیده‌اند. این باعث می‌شود تا به راحتی بتوانیم عزیزانمان را به این میهمانی مبارک دعوت کنیم و به لطف و برکت آن صله ارحام را به‌جا آوریم.

رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت ‌آباد؛ بهترین رستوران در غرب تهران برای افطار

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۵ سال میزبانی در برگزاری مراسم گوناگون، برای ماه رمضان نیز با ضیافت افطاری در خدمت شما روزه‌داران عزیز است. اگر در غرب تهران به دنبال یک رستوران باکیفیت و شکیل برای برگزاری ضیافت افطار هستید، می‌توانید از فضا، چیدمان منحصربه‌فرد و تنوع غذایی رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت آباد بهره‌مند شوید. ما در ماه مبارک رمضان، با غذاهای باکیفیت و لذیذ منوی ایرانی و فرنگی همراه با نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاهای متنوع برای وعده شام میزبان شما خانواده‌های محترم هستیم. این در حالی‌ست که سرو دسرهای خاطره‌انگیز ماه رمضان در پک‌های افطار سالنی ارکیده، تکمیل کننده برپایی یک ضیافت افطاری جذاب برای میهمانان شما خواهد بود. اما اگر دوست دارید تا سفره افطاری را طبق رسوم گذشته، در خانه برپا کنید، می‌توانید با سفارش آنلاین و دریافت سریع غذاهای منوی ارکیده و همچنین پک افطار بیرون‌بر یک میهمانی ویژه را تدارک ببینید. به‌غیر از فضای عمومی این رستوران که شامل دو طبقه جداگانه کافه و رستوران است، سالن‌ اختصاصی این مجموعه با معماری شکیل و خاص، بهترین پیشنهاد برای برگزاری ضیافت‌های افطار خانوادگی و یا سازمانی شما عزیزان است. شما به عنوان مدیر یک سازمان، این امکان را دارید که برای چیدمان سالن اختصاصی، بر طبق هویت برند خود، از مشاوره و همراهی پرسنل حرفه‌ای این مجموعه بهره ببرید. قابل ذکر است که وجود امکاناتی همچون پله‌برقی داخل فضای رستوران، دسترسی راحت به لوکیشن و پارکینگ اختصاصی و رایگان در رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت آباد باعث می‌شود تا با آسودگی میزبان عزیزانتان برای ضیافت افطاری باشید.

شما می‌توانید برای دریافت لیست منو، رزرو و یا ثبت سفارش به صفحه رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت آباد مراجعه و یا با شماره تماس شعبه 79397-021 تماس برقرار کنید. امیدواریم که با رزرو میز در فضاهای متنوع رستوران‌کافه‌‌های ارکیده و یا سفارش پک‌ افطاری، بهترین مراسم برای برگزاری ضیافت افطار را در کنار خانواده، همکاران و دوستانتان تجربه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant

1398/05/26

.

1129 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *