رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

طرز تهیه شیک نوتلا کافی‌شاپی با موز و توت‌فرنگی

اگر از عاشقان پروپاقرص نوتلا هستید، حتما می‌دانیدکه به‌سادگی نمی‌شود از کنار طعم این شکلات محبوب گذشت. شکلاتی که لذت چشیدنش در ترکیب با سایر خوراکی‌ها بیشتر می‌شود و به‌همین دلیل است که در تهیه بعضی از دسرها، از نوتلا استفاده می‌شود. شیک نوتلا به‌عنوان یکی از خنک‌ترین و خوش‌مزه‌ترین دسرها، نوشیدنی سالم، مقوی و انرژی‌زاست که بین کودکان و بزرگسالان طرفداران بسیاری دارد.

در این متن، می‌خواهیم طرز تهیه شیک نوتلا کافی‌شاپی با موز و توت‌فرنگی را برای روز‌های سرزنده و شاداب تابستانی، آموزش دهیم. اگر از طرفداران مزه جذاب و طعم فراموش‌نشدنی نوتلا هستید، تهیه این دسر خوش‌مزه را پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم آن را تهیه کنید و از چشیدن طعم شیرین و هیجان‌انگیز آن در کنار دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه شیک نوتلا

ترکیب شیر، نوتلا و بستنی آنقدر جذاب است که خیلی از افراد شیک نوتلا ساده را ترجیح می‌دهند. انتخاب این شیک خوش‌مزه کمک می‌کند تا طعم هیجان‌انگیز نوتلا را به‌تنهایی حس کنید و لذت ببرید.

ردیفمواد اولیهمقدار (برای 2 نفر)
1شیریک پیمانه
2یخیک پیمانه
3نوتلایک دوم پیمانه
4بستنی وانیلی500 گرم
5خامه قنادی، سس شکلات و پودر فندقبه‌مقدار لازم

بهتر است حتما از شیر خنک برای تهیه این شیک استفاده کنید. دقت کنید که استفاده از شیر بادام یا نارگیل در مقایسه با شیر ساده، طعم به‌مراتب بهتری برای این شیک به‌ارمغان می‌آورد. همچنین اگر دوست دارید که شیرینی شیک کاهش پیدا کند، می‌توانید به‌مقدار خیلی کم، در حد یک چهارم قاشق غذاخوری از پودر کاکائو یا قهوه استفاده کنید.

 طرز تهیه شیک نوتلا ساده

شیر، نوتلا، بستنی وانیلی و یخ را در مخلوط کن بریزید. این مواد اولیه را ترکیب کنید تا به‌ مایه یکدست و نسبتا غلیظی برسید. پس از آن باید شیک نوتلا را در لیوان بریزید و بسته به‌سلیقه و ذائقه‌تان با خامه قنادی، سس شکلات و پودر فندق تزیین کنید. شیک نوتلا ساده شما آماده‌ست. نوش جان!

طرز تهیه شیک نوتلا با موز

اگر به‌دنبال آن هستید که شیک نوتلا، جدای از یک نوشیدنی خوش‌مزه، به‌یک منبع غنی برای تامین انرژی بدن تبدیل شود، می‌توانید از موز در تهیه آن استفاده کنید.

ردیفمواد اولیهمقدار (برای 2 نفر)
1شیریک پیمانه
2یخیک پیمانه
3نوتلایک دوم پیمانه
4بستنی وانیلی500 گرم
5موز1 عدد متوسط
6خامه قنادی، سس شکلات و پودر فندقبه‌مقدار لازم

حتما موز را چند ساعت در فریزر قرار دهید تا حالت منجمد پیدا کند. سپس همه مواد اولیه را در مخلوط‌کن بریزید و ترکیب کنید. به‌این ترتیب شیک نوتلا با موز شما آماده‌ست. نوش جان!

طرز تهیه شیک نوتلا توت‌فرنگی

اگر قصد تهیه شیک نوتلا برای کودکان را دارید، بد نیست که از ترکیب نوتلا با توت‌فرنگی در تهیه این نوشیدنی فوق‌العاده استفاده کنید. ترکیبی که به‌خاطر رنگ زیبایی که دارد، قطعا برای بچه‌ها جذاب‌تر خواهد بود.

ردیفمواد اولیهمقدار (برای 2 نفر)
1یخیک پیمانه
2نوتلایک دوم پیمانه
3بستنی وانیلی500 گرم
4توت فرنگی150 گرم
5خامه قنادی، سس شکلات، پودر فندق، سیروپ یا شربت توت‌فرنگیبه‌مقدار لازم

در این دستور تهیه، شیر حذف شده و جای خود را به‌شربت یا سیروپ توت فرنگی داده است. البته اگر دوست داشته باشید، می‌توانید در حد نصف پیمانه شیر هم به‌این شیک اضافه کنید. همه این مواد را در مخلوط‌کن ترکیب کنید. سپس با تزیینی زیبا، همه‌چیز برای سرو یک دسر خوش‌مزه مهیا می‌شود. نوش جان!

شیک نوتلا برای لذت بردن از یک بعد‌ازظهر خلوت و گرم تابستانی معجزه‌ای خوش‌طعم است که در منوی رستوران‌کافه‌های ارکیده سرو می‌شود. چشیدن این خنکیِ منحصربه‌فرد را در کنار عزیزانتان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران‌کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

1 / 5. 1

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
3576 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *