رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

چه گوشتی برای کباب کوبیده خوب است؟

فهرست مطالب

بهترین قسمت گوشت برای کباب کوبیده چیست؟

لذت چشیدن کباب کوبیده به عنوان غذایی پرخاطره و محبوب در سفره‌های خانوادگی و بزم و شادی‌های ایرانی مانند انواع دیگر خوراک‌های کبابی، بیشتر به نوع گوشت و البته طرز تهیه آن بستگی دارد. برای تهیه کباب کوبیده در قدیم و به‌صورت سنتی، گوشت بره را حسابی می‌کوبیدند و بعد آن را دور سیخ می‌پیچیدند. این رسم تا به امروز باقی مانده و باعث شده که از گوشت چرخ کرده گوسفندی به همراه گوساله برای این نوع از کباب استفاده کنند. البته نسبت گوشت گوسفندی و گوساله باید به اندازه‌ای باشد که چربی کافی داشته باشد و باعث چسبندگی مطلوبی در کباب کوبیده شود. دو سوم گوشت گوسفندی و یک سوم گوشت گوساله بهترین ترکیب است و طبع این غذا را ملایم می‌کند. اگر می‌خواهید کباب کوبیده لذیذ و تُردی تهیه کنید، یادتان باشد که گوشت مناسب برای طرز تهیه کباب کوبیده حرفه ای حتما باید مخلوطی از گوشت گوسفندی و گوساله و تا حدودی سفت و محکم باشد.

در این متن، می‌خواهیم انتخاب بهترین گوشت برای تهیه کباب کوبیده را توضیح دهیم تا تجربه هیجان‌انگیز تهیه و همچنین چشیدن این غذای خوش‌مزه را برای شما عزیزان با خوشی و لذت همراه کنیم. همچنین می‌توانید دلایل سفت شدن کباب کوبیده را مطالعه کنید تا روش پخت این کباب لذیذ را در خانه به بهترین نحو انجام دهید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

بهترین قسمت گوشت گوسفندی برای کباب کوبیده

قسمت سینه، سردست و قلوه‌گاه گوشت گوسفندی چرب و در عین حال کمی سفت است و باعث طعم بسیار لذیذ کباب کوبیده می‌شود. همچنین به میزان مناسبی چربی دارد و به همین دلیل باعث چسبندگی بیشتر گوشت به سیخ می‌شود و از ریختن آن جلوگیری می‌کند و در نهایت باعث می‌شود کباب شما خشک نشود.

بهترین قسمت گوشت گوساله برای کباب کوبیده

استفاده از گوشت ران گوساله، هرچند که به اندازه گوشت گوسفندی چرب نیست و طبع سردی نیز دارد بهترین انتخاب برای مخلوط با گوشت گوسفندی و تهیه گوشت کباب کوبیده است؛ زیرا چربی و طبع کباب کوبیده را متعادل می‌کند.

کباب کوبیده به عنوان یکی ممتازترین و خوش‌مزه‌ترین غذاهای اصیل ایرانی برای پذیرایی از میهمانی‌های خانوادگی و دوستانه در منوی رستوران‌کافه‌های ارکیده سرو می‌شود. چشیدن طعم لذیذ این غذای ایرانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران‌کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2583 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *