رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

طرز تهیه سالاد هاوایی همراه با سس خوش‌طعم آن

فهرست مطالب

سالاد هاوایی یک پیش‌غذای خوش‌آب‌ورنگ و سبُک است که مزه آبدار میوه‌های تابستانی را با طعم تُردِ سبزیجات مدیترانه‌ای ماندگار می‌کند. میان‌وعده‌ای وسوسه‌انگیز و جذاب با طعم گرمسیری برای دورهمی‌های دوستانه که پذیرایی را در روزهای گرم تابستان دلچسب و خوشایند می‌کند. جالب است بدانید که این سالادِ لذیذ بیشتر بر اساس ذائقه مردم هر کشور تهیه می‌شود و به همین جهت دستور تهیه‌های متفاوتی دارد. اما آنچه که مواد اصلی این سالاد را تشکیل می‌دهد، ترکیبی از میوه‌های جذاب تابستانی و سبزیجات تازه است. این سالاد سرشار از طعم شور و شیرین است و امروز طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و برای سِرو در عصرهای بهاری یا تابستانه بسیار مورد توجه است. شما می‌توانید از این سالاد خوش‌آب‌ورنگ به عنوان یک عصرانه لذیذ و سرشار از ویتامین استفاده کنید.

در این متن، می‌خواهیم طرز تهیه سالاد هاوایی همراه با سس خوش‌طعم را آموزش دهیم. اگر از طرفداران میوه‌های تابستانه و سبزیجات تازه هستید، تهیه این سالاد خوش‌طعم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم این پیش‌غذای جذاب را تهیه کنید و از چشیدن طعم آن در کنار دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سالاد هاوایی:

ردیفمواداندازه
1کاهو و کلم بروکلی1 عدد
2پرتقال و سیب سبز1 عدد
3توت‌فرنگی4 عدد
4سبزیجات میدیترانه‌ای (کاهو لیتل سبز و بنفش، کیل، جعفری فری)به‌مقدار لازم
5جوانه گندم، بادام‌زمینی، کشمشبه‌مقدار لازم

طرز تهیه سالاد هاوایی رستورانی:

  • کاهو را شسته، به اندازه متوسط ساطوری کرده و درون ظرف بریزید.
  • سبزیجات مدیترانه‌ای را به همراه کلم بروکلیِ شسته و خرد شده به کاهو اضافه کنید.
  • پرتقال بدون پوست را به اندازه متوسط برش زده و به مواد اضافه کنید.
  • سیب و توت‌فرنگی را نیز خُرد کرده و با مواد ترکیب کنید.
  • جوانه گندم را به همراه بادام‌زمینی و کشمش روی مواد بریزید.
  • مواد سالاد هاوایی شما آماده است. حالا باید سس سالاد را آماده کنید!

طرز تهیه سس سالاد هاوایی:

سالادها با دنیای سحرآمیز و ویژه‌ سس‌ها طعم خاص و به‌یادماندنی خواهند داشت. برای لذت بردن از طعم خوشایند سالاد هاوایی؛ می‌توانید از دو نوع سس؛ ارده و یا روغن زیتون و سرکه استفاده کنید. استفاده از آبلیموی تازه نیز طعم سالاد هاوایی را خوشایند خواهد کرد. سس سالاد هاوایی شما آماده است. آن را روی سالاد بریزید. نوش جان!

سالاد هاوایی به عنوان یکی از پیش‌غذاهای خوش‌آب‌ورنگ و لذیذ در منوی رستوران‌کافه‌های ارکیده سرو می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. چشیدن این سالاد خوش‌مزه و انواع سالاد مجلسی را در کنار عزیزانتان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران‌کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2583 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *