رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

بهترین زرشک‌پلو با مرغ تهران کجا بخوریم؟

فهرست مطالب

فرقی نمی‌کند که برای دورهمی به‌دنبال غذای خوش‌مزه هستید یا در تدارک برگزاری مراسم با تعداد مهمانان زیاد به‌سر می‌برید و یا در ایام مبارکی از سال برای تهیه نذری اقدام می‌کنید. در هر صورت، یکی از بهترین غذاهای مجلسی پیش روی شما، زرشک‌پلو با مرغ است. کمتر غذای خوش‌عطر و طعمی مانند زرشک‌پلو با مرغ پیدا می‌شود که باب میل افراد با ذائقه‌های مختلف باشد. زرشک‌پلو نذری به‌عنوان یک غذای بسیار ویژه ایرانی؛ برای مناسبت‌های مذهبی نیز مورد استقبال است. رستوران‌کافه ارکیده، بهترین زرشک‌پلو با مرغ را بین رستوران‌های سطح شهر تهران دارد و می‌توانید طعم درجه یک این غذای ایرانی را در ارکیده تجربه کنید.

در این متن قصد داریم با معرفی 4 شعبه از رستوران‌کافه‌های ارکیده در غرب، شرق، شمال و مرکز شهر تهران، شما را به چشیدن بهترین زرشک‌پلو با مرغ در محیط‌هایی ویژه و زیبا دعوت کنیم. اگر از طرفداران عطر و طعم زرشک و زعفران هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم از چشیدن مزه لذیذ زرشک‌پلو با مرغ در رستوران‌کافه‌های ارکیده با دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

بهترین زرشک‌پلو غرب تهران

همان‌طور که می‌دانید، سینه مرغ برای تهیه زرشک‌پلو چندان گزینه مناسبی نیست؛ چراکه کمی خشک است. درحالی‌که ران مرغ، خوش‌خوراک است و لذت چشیدن این غذی خوش‌مزه را دو چندان می‌کند. زرشک‌پلو با مرغ یکی از غذاهای ویژه و مجلسی در تمامی شعب ارکیده است که طرفداران زیادی دارد و برای تهیه آن از ران مرغ تازه و با کیفیت استفاده می‌شود.

مجموعه ارکیده یک شعبه بزرگ با امکانات ویژه در منطقه غرب تهران دارد که انتخابی ایده‌آل برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و برگزاری مراسم است. با رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد بیشتر آشنا شوید:

رستوران‌کافه ارکیده شعبه سعادت‌آباد

شعبه سعادت‌آباد ارکیده مانند سایر شعبه‌های این مجموعه، علاوه بر سالن عمومی، دارای سالن VIP است. شما می‌توانید با هماهنگی قبلی، سالن‌های اختصاصیِ رستوران ارکیده سعادت‌آباد را رزرو کنید و در فضایی خصوصی، ساعاتی خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزان‌تان رقم بزنید. این رستوران در خیابان علامه شمالی نزدیک میدان کاج در منطقه سعادت‌آباد همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای شما عزیزان است.

بهترین زرشک‌پلو شرق تهران

یکی از دلایل محبوبیت بالای زرشک‌پلو با مرغ در رستوران‌کافه ارکیده، مزه‌دار کردن مرغ در سس مخصوص است. دستور تهیه سس مخصوص ارکیده با ادویه‌ها و چاشنی‌های فوق‌العاده خوش‌مزه، نه‌تنها بوی زُهمِ مرغ را به‌کلی می‌گیرد؛ بلکه عطر و طعم بی‌نظیری را برای این غذا به‌ارمغان می‌آورد. اما بهترین زرشک‌پلو با مرغ در شرق تهران را از کجا سفارش دهید؟

ارکیده اکسپرس شعبه هروی

اولین شعبه ارکیده اکسپرس در منطقه هروی واقع در شرق تهران؛ با خدمات بیرون‌بر پذیرای شما عزیزان است. شما می‌توانید برای برگزاری مراسم و میهمانی‌های خانوادگی و رسمی، سفارش زرشک‌پلو با مرغ در تعداد مدنظر را از طریق این شعبه نیز ثبت کنید. پیک‌های میزبانِ ارکیده اکسپرس شعبه هروی؛ سفارش‌های شما را در هر نقطه از تهران که باشید به‌صورت گرم و در سریع‌ترین زمان به دستتان خواهد رساند. یکی از خدمات ویژه رستوران ارکیده هروی، امکان تهیه غذا در محل مد‌نظر شما عزیزان است. اگر قصد برگزاری مراسم در خانه خود را دارید و انتخاب شما برای پذیرایی از مهمانان، زرشک‌پلو با مرغ است، می‌توانید هماهنگی لازم را با پرسنل ارکیده انجام دهید.

به‌این‌ترتیب، آشپز حرفه‌ای ارکیده به‌همراه تمام تجهیزات لازم و مواد اولیه تازه برای طبخ غذا به‌محل مد نظر شما به مدت یک شیفت کاری شما اعزام می‌شود تا خوش‌عطر و طعم‌ترین زرشک‌پلو با مرغ را به‌تعداد دلخواه شما تهیه و سرو کند. ارکیده اکسپرس شعبه هروی همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای شما عزیزان است.

بهترین زرشک پلو با مرغ در تهران

بهترین زرشک‌پلو شمال تهران

زرشک‌پلو با مرغ یکی از 5 غذای ایرانی محبوب در مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده است. این غذای درجه یک هم در بین کودکان و نوجوانان و هم بزرگسالان طرفداران زیادی دارد. زرشک‌پلو با مرغ در مجموعه رستوران‌کافه ارکیده، نه‌تنها با برنج زعفرانی و زرشک به‌صورت درجه یکی تزیین می‌شود؛ بلکه با دورچین‌های خوش‌آب‌ورنگ و تازه لطف چشیدن این غذای لذیذ را دو‌چندان می‌کند. اما خوش‌آب‌ورنگ‌ترین زرشک‌پلو در شمال تهران را کجا نوشِ جان کنید؟

رستوران‌کافه ارکیده شعبه اقدسیه

یکی از زیبا‌ترین شعبه‌های رستوران‌کافه ارکیده در شمال شهر تهران در منطقه اقدسیه قرار دارد. شعبه اقدسیه ارکیده، انتخابی فوق‌العاده برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در رستورانی با دکوراسیون لوکس و مدرن است. همچنین اگر دوست دارید که برای ساعتی هم که شده از شلوغی‌های شهر تهران فاصله بگیرید، رستوران ارکیده اقدسیه بهترین گزینه است. این شعبه از ارکیده با محیطی مجلل و شیک؛ در طبقه دهم مرکز خرید شمیران سنتر قرار دارد و با چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر تهران، لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما و عزیزان‌تان رقم می‌زند.

بهترین زرشک‌پلو در مرکز تهران

تازگی و کیفیت بالای مواد اولیه، در تهیه انواع غذا یکی از اصول کاری و مهم در مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده است. به همین دلیل در تهیه زرشک‌پلو با مرغ نیز از برنج درجه یک و خوش‌عطر ایرانی استفاده می‌شود.

از آنجایی که معمولا مرکز شهر تهران؛ ازدحامی از مجموعه ادارات و شرکت‌های تجاری را تشکیل می‌دهد؛ خوب است که بدانید بهترین زرشک‌پلو با مرغ در مرکز شهر را از کجا سفارش دهید:

رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین

یکی از شعبه‌های باسابقه رستوران‌کافه ارکیده، حوالی میدان آرژانتین پذیرای شما عزیزان است. این شعبه در نزدیکی بسیاری از مراکز اداری و تجاری مرکز شهر تهران قرار دارد. به‌همین دلیل، گزینه‌ای ایده‌آل برای برگزاری مراسم سازمانی به‌شمار می‌رود. خیلی از کسانی که رستوران ارکیده آرژانتین را برای دورهمی‌های خود انتخاب می‌کنند، شوق گذراندن ساعاتی بانشاط و دل‌انگیز در فضای روف‌گاردن ارکیده آرژانتین را دارند. این رستوران با برخورداری از پارکینگ اختصاصی، دغدغه پیدا کردن جای در خیابان‌های پرترافیک مرکز شهر را هم برای مهمانان عزیز برطرف می‌کند.

فراموش نکنید که زرشک‌پلو با مرغ به عنوان یک غذای مجلسی و بسیار لذیذ در تمام شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده سرو می‌شود. همچنین شما امکان سفارش این غذای محبوب ایرانی را به‌صورت بیرون‌بر نیز از تمام شعب خواهید داشت.

با حضور در یکی از شعب این مجموعه و انتخاب از منوی ارکیده، تجربه محیطی آراسته، زیبا و خوش‌عطر و طعم را رقم بزنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2648 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *