بلاگ

بهترین رستوران گیلان ؛ رستوران ارکیده شعبه بندر انزلی

فهرست مطالب

استان گیلان یک پکیج کامل است و شما هر آنچه یک انسان برای آرامش در زندگی نیاز دارد، از کوه و دشت و جنگل گرفته تا دریا و دریاچه و آبشار را در استان گیلان پیدا خواهید کرد. از طبیعت و آب و هوای بی‌نظیر و باران های زیبای گیلان که بگذریم، خوردن غذای محلی گیلان از باقالی قاتوق تا میرزاقاسمی گرفته و کباب ترش و ماهی تازه شمال آن هم با عطر سیر و سبزیجات تازه لذت سفر به شمال را چند برابر می‌کند. در استانی که رشتش به عنوان شهر خلاق غذا در یونسکو ثبت شده، همه چیز حول محور بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایران می چرخد. از این رو، رستوران ها وظیفه سنگینی بر دوش دارند تا اعتبار این استان را حفظ کنند. از میان شهرهای گیلان، انزلی از آن دسته شهرهایی است که همه آن را به تمیزی و زیبایی و غذاهای خوشمزه می شناسند. مدت زمانی است که بهترین رستوران گیلان افتتاح شده و میخواهیم با هم نگاهی به این رستوران گردان که ویوی رو به دریا دارد بیندازیم.

 

بهترین رستوران گیلان با ویو دریا

استان گیلان پر از منظره دریا، جنگل و زیباترین طبیعت هایی است که میتوانید روی زمین ببینید، از این رو این استان یکی از پر بازدیدترین استان های ایران است و مردمان بسیاری در تعطیلات نوروز یا تعطیلات مختلف راهی این استان سرسبز و زیبا می شوند. یکی از محبوب ترین شهرهای این استان، بندر انزلی است که با تالاب انزلی که یکی از زیباترین و مهم‌ترین تالاب‎‌های طبیعی آب شیرین کشور در جنوب غربی شهر بندرانزلی و دریای کاسپین است، گردشگران زیادی را به این خطه زیبای شمال ایران جذب می کند. از دیگر جاذبه های این شهر زیبا، آکواریوم انزلی، بلوار ساحلی بندر انزلی و مرکز خریدهای بزرگ این شهر می باشد. رستوران ارکیده شعبه انزلی با ویوی دریا مثل یک تیر با دو نشان می ماند.

 

بهترین کافه رستوران گردان در گیلان

یک کافه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ از نظر ما یک کافه خوب باید یک ویوی خوب داشته باشد، از بهترین و باکیفیت ترین مواد استفاده کند و منوی متنوع کافه ای داشته باشد. همه این ویژگی ها را علاوه بر گردون بودن این کافه در  ارکیده که یک برند نام آشنا با سابقه ای بالغ بر 65 سال می باشد، می توانید بیابید. ما در این کافه دور شما می چرخیم و شما را به تماشای تمامی ابعاد کافه رستورانمان دعوت می کنیم.

 

بهترین کافه برای برگزاری انواع مراسم

این روزها، کافه ها از پرطرفدارترین فضاهای برگزاری انواع مراسم ها می باشد. در کافه ارکیده، شما می توانید از وی ای پی برای مراسم های خصوصی تر استفاده کنید و یا در سال های زیبای این مجموعه با شنیدن موسیقی خاطرات به یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید. در مراسم تولد، می توانید صفر تا صد برگزاری تولد در کافه را به ما بسپارید، از خرید کیک تا تزئین میز تولد و پخش موسیقی تولد همه را به ما بسپارید. چنانچه قصد برگزاری مراسم سازمانی را در انزلی دارید، باز هم ما تمامی مراحل را برایتان انجام میدهیم.

 

برای برگزاری مراسم خود صفحات زیر را مشاهده کنید:

  • اگر به دنبال رستوران برای تولد یا کافه برای تولد هستید تا مراسمتان بسیار متفاوت برگزار شود، بهترین رستوران، رستوران ارکیده است. تمامی شعب رستوران ارکیده با داشتن تجربیات متعدد در برپایی چنین مراسماتی گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری جشن تولد عزیزان شما هستند.
  • همچنین اگر برای تشریفات مراسم عقد به دنبال یک رستوران مناسب هستید تا مراسمتان به زیبایی هر چه تمام برگزار شود، مجموعه شعب رستوران ارکیده با فضای مطلوب و پرسنلی مجرب آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant

1398/05/26

.

1132 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *