رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

بهترین بریانی اصفهان را کجا بخوریم؟

بریان بهترین و پرطرفدارترین غذای سنتی اصفهان است و بسیاری از گردشگران، با هدف چشیدن لذیذترین بریان اصفهان، به سراغ بریانی‌های این شهر می‌روند. بریان یا به قول اصفهانی‌ها «بریون» غذایی خوش‌مزه است که از گوشت پخته شده گوسفند که در قالب مخصوصی شکل داده می‌شود، تشکیل شده و به همراه نان، سبزی و کمی جگر سفید سرو می‌شود.

در اصفهان صدها بریانی بزرگ و کوچک وجود دارد؛ اما اگر به دنبال بهترین بریانی اصفهان هستید، رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا رستوران ارکیده اصفهان بهترین رستوران برای صرف بریان محبوب این شهر است.

معرفی رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان

رستوران‌کافه ارکیده شعبه اصفهان در کاروان‌سرای مادرشاه واقع شده و مکانی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به تاریخ و سنت‌های این شهر است. این بنای تاریخی ارزشمند میزبان شما خواهد بود تا بهترین و لذیذترین غذاها را در فضایی دلنشین و آرام میل کنید و از وقت‌گذرانی در آن لذت ببرید. همه چیز در رستوران‌کافه ارکیده شعبه اصفهان حال و هوای سنتی دارد؛ از بنای چند صد ساله کاروان‌سرای مادرشاه گرفته تا تزیینات و موسیقی و …

این رستوران نه تنها مکانی آرامش‌بخش برای صرف غذاست، بلکه شما را با تاریخ و فرهنگ غنی نصف جهان هم آشنا می‌کند و قطعا با خاطراتی خوش آن‌ را ترک خواهید کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خدمات رستوران ارکیده اصفهان که آن را به یکی از بهترین رستوران‌های این شهر توریستی و زیبا تبدیل کرده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن‌های عمومی و اختصاصی

رستوران‌کافه ارکیده شعبه اصفهان با داشتن سالن‌های عمومی زیبا و مجهز به بهترین شکل میزبان شما خواهد بود. شما می‌توانید به دلخواه خود، غذایتان را پشت میزوصندلی‌های مدرن یا روی تخت‌های سنتی و زیبا میل کنید.

سالن‌های اختصاصی این مجموعه هم بهترین شرایط و امکانات را برای برگزاری مراسم خانوادگی، جشن‌ها، دورهمی‌ها و جلسات سازمانی در اختیار شما می‌گذارند تا در محیطی شیک، تاریخی و دنج و زیبا، خاطرات خوبی برای مهمانان خود رقم بزنید. صفر تا صد آماده‌سازی و چیدمان محیط، غذا و پذیرایی، دکوراسیون و برگزاری مراسم توسط میزبانان حرفه‌ای ارکیده در این رستوران انجام می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت، «کار را به کاردان بسپارید».

منوی متنوع ایرانی، فرنگی و محلی

شما می‌توانید لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را از منوی رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان انتخاب کنید و طعم بی‌نظیر و خاطره‌انگیز آن‌ها را بچشید. منوی رستوران ارکیده اصفهان بسیار پربار است و در آن، انواع غذاهای اصیل ایرانی مثل دیزی، انواع کباب و…، پیش‌غذاهای ایرانی و خارجی، غذاهای فرنگی خوش‌طعم از جمله پاستا، استیک و… وجود دارد. اما گل سرسبد منوی این رستوران، بریان و خورشت ماست سنتی اصفهان است که می‌تواند بهترین انتخاب برای تجربه طعم این غذاها باشد.

منوی رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان

موسیقی زنده

قطعا می‌دانید که گوش دل سپردن به نوای دل‌انگیز موسیقی، تا چه حد می‌تواند در لذت‌بخش‌تر شدن هم‌نشینی‌ها و دورهمی‌های شما موثر باشد. موسیقی سنتی و کلاسیک، جزء جدایی‌ناپذیر رستوران ارکیده اصفهان است و با ایجاد فضایی مفرح و دلنشین، لحظه‌های حضور در این رستوران را برای شما دوست‌داشتنی‌تر می‌کند.

میزبانی از کودکان

از آن‌جا که رضایت همه مهمان‌ها از جمله کودکان، هدف اصلی و نهایی پرسنل رستوران ارکیده است، فضایی جذاب و دوست‌داشتنی برای سرگرمی کودکان در رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان فراهم شده است. وجود یک خانه بازی و گریم در این رستوران، نگرانی پدرها و مادرها درباره سرگرم شدن بچه‌ها در طول حضور در رستوران را برطرف کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با خیال راحت از دورهمی و صرف غذای خود در این مجموعه لذت ببرند.

پارکینگ اختصاصی و رایگان

در محوطه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان پارکینگی بزرگ و اختصاصی برای مهمانان رستوران‌کافه ارکیده وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت از هر نقطه شهر اصفهان، با خودروی شخصی به این رستوران بروید و بدون نگرانی در مورد امنیت خودرویتان، از صرف غذا و وقت‌گذرانی در آن لذت ببرید.

منوی کباب‌ها

کباب‌ها به عنوان اصیل‌ترین غذاهای ایرانی، جایگاه بسیار ویژه‌ای در منوی رستوران سنتی ارکیده اصفهان دارند. در این رستوران انواع کباب‌ از جمله شیشلیک، چنجه، برگ، کوبیده، وزیری، بختیاری، جوجه کباب‌های متنوع و… از گوشت تازه و باکیفیت تهیه می‌شود.

این کباب‌ها با دورچینی از سبزیجات سرو می‌شوند و به همراه چلو یا نان قابل سفارش هستند. البته در رستوران ارکیده این کباب‌های خوش آب‌ورنگ به صورت ترکیبی هم سرو می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را در قالب سینی ممتاز، رویال و مخصوص سفارش دهید. انواع کباب‌های ایرانی سرو شده در این سینی‌های جذاب برای چند نفر مناسب است و انتخاب خوبی برای تجربه طعم‌های متفاوت در دورهمی‌های شما خواهند بود.

اگر ساکن شاهین‌شهر یا مشغول به کار در این منطقه هستید؛ می‌توانید غذا موردعلاقه‌تان را به‌صورت بیرون‌بر از منوی رستوران ارکیده اصفهان سفارش دهید. همچنین این امکان وجود دارد تا لذت حضور با دوستان و عزیزانتان را در این رستوران؛ با خدمات عکس یادگاری ارکیده به‌خاطره‌ای شیرین تبدیل کنید.

آدرس رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان

رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان در انتهای آزادراه کاشان به اصفهان؛ بعد از عوارضی در سمت راست قرار گرفته است. از دورترین نقاط در استان اصفهان؛ می‌توانید ظرف مدت زمان کمتر از 2 ساعت خود را به فضای دلچسب رستوران ارکیده اصفهان برسانید. میزبانان حرفه‌ای ارکیده در محیط زیبا و تاریخیِ کاروان‌سرای مادرشاه پذیرای شما عزیزان هستند. برای برگزاری مراسم یا رزرو میز لازم است که از قبل هماهنگی‌های لازم را با شماره 45644480 (031) انجام دهید.

با حضور در رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان و انتخاب از منوی ارکیده، تجربه محیطی آراسته، زیبا و خوش‌عطر و طعم را رقم بزنید.

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
3589 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *