رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

کباب برگ چیست و گوشت مناسب کباب برگ چیست؟

فهرست مطالب

کباب برگ چیست؟

لذت چشیدن کباب برگ به عنوان مجلسی‌ترین و ویژه‌ترین انواع کباب ایرانی، به انتخاب گوشت مناسب، نحوه مز‌دار کردن و البته طرز تهیه آن بستگی دارد. همانطور که از ظاهر این خوراک کبابی ویژه مشخص است، کباب برگ از گوشت یکدست گوسفندی و گوساله تهیه می‌شود. البته گوشت گوسفندی تازه، به دلیل چربی مناسب، طبع گرم و لطافت و نرمی برای تهیه کباب برگ انتخاب بهتری است. اما استفاده از گوشت گوساله نیز برای تهیه این کباب خوش‌مزه مورد استقبال است. هرچند که به دلیل سفت بودن این گوشت باید حتما راهکارهایی برای آبدار کردن آن هنگام طبخ در نظر داشت. یادتان باشد که ضخامت و طعم نهایی این کباب باید به ظرافت و لطافت یک برگ باشد.

در این متن، می‌خواهیم انتخاب بهترین گوشت برای تهیه کباب برگ را توضیح دهیم تا تجربه هیجان‌انگیز تهیه و همچنین چشیدن این کباب بسیار لذیذ را برای شما عزیزان با خوشی و لذت همراه کنیم. همچنین می‌توانید طرز تهیه کباب برگ در خانه به روش رستورانی را مطالعه کنید تا روش پخت این کباب ویژه را در خانه به بهترین نحو انجام دهید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

[quote font_size=”16″]برای  بر روی لینک کلیک کنید.[/quote]

بهترین قسمت گوشت گوسفند برای کباب برگ

راسته گوسفندی به عنوان گوشت اطراف ستون فقرات و به دلیل بافت نرم و تُرد و همچنین چربی کمتر برای تهیه کباب برگ انتخاب بسیار خوبی است. البته طعمِ بی‌نظیر فیله گوسفندی که در پشت و نزدیکی جگر سفید  قرار دارد نیز، برای تهیه کباب برگ خالی از لطف نیست. این دو نوع گوشت گوسفندی می‌توانند طعم بی‌نظیری از چشیدن کباب برگ برای شما فراهم کنند.

بهترین قسمت گوشت گوساله برای کباب برگ

راسته گوساله که البته طبع سردی دارد، به دلیل چربی کمتر و بافت تُرد و نرمی که‌ نسبت به گوشت گاو دارد، برای تهیه یک کباب برگ لذیذ و آبدار گزینه‌ی بسیار مناسبی است. همچنین شما می‌توانید با گوشت فیله گوساله که از استخوان‌های کمر جدا می‌شود و چربی بسیار کمتری دارد، امکان کباب برگی خوش‌طعم و به‌یادماندنی داشته باشید.

کباب برگ به عنوان یکی از لذیذترین و ویژه‌ترین غذاهای مجلسی ایرانی برای پذیرایی از ضیافت‌های خانوادگی و رسمی در منوی رستوران‌کافه‌های ارکیده سرو می‌شود. چشیدن طعم لذیذ این غذای ایرانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران‌کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2583 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *