رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

بهترین قیمه‌نثار تهران کجا بخوریم؟

فهرست مطالب

قیمه‌نثار یکی از غذاهای محبوب و اصیل قزوینی است که عطر و طعم بی‌نظیری دارد. البته طبخ حرفه‌ای این غذای گوشتیِ لذیذ نیازمند تبحر ویژه‌ای است اما متاسفانه جای خالی آن نیز در منوی خیلی از رستوران‌های ایرانی، خالی است. اگر شما هم مدت‌هاست که به‌دنبال بهترین رستوران برای سفارش قیمه‌نثار در تهران هستید، رستوران‌کافه ارکیده انتخاب ایده‌آل پیش روی شماست.

در این متن قصد داریم با معرفی 4 شعبه از رستوران‌کافه‌های ارکیده در غرب، شرق، شمال و مرکز شهر تهران، شما را به سفارش بهترین قیمه‌نثار از رستورانی معتبر دعوت کنیم. اگر از طرفداران عطر سرمست‌کننده هل و زعفران در این غذای خاص هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خوب است بدانید که این غذای لذیذ تنها به‌صورت بیرون‌بر از شعب ارکیده قابل سفارش است. امیدواریم آن را از منوی ارکیده سفارش دهید و از چشیدن طعم لذیذ و خوش‌خوراک قیمه‌نثار مخصوصِ ارکیده در کنار دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. همچنین می‌توانید طرز تهیه قیه‌نثار قزوین را مطالعه کرده و عطر بی‌نظیر این غذای فوق‌العاده را میهمان خانه‌های خود کنید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

بهترین قیمه‌نثار غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و دلتان هوس عطر خوشایند قیمه‌نثار را دارد، می‌توانید بهترین قیمه‌نثار را از شعبه سعادت‌آباد ارکیده سفارش دهید. برای طبخ قیمه‌نثار در شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده از گوشت سردست یا ران گوسفندی پخته شده در هل و زعفران استفاده می‌شود تا در عین لطافت و تازگی، از عطر و طعم فوق‌العاده‌ای هم برخوردار باشد.

رستوران‌کافه ارکیده سعادت‌آباد

رستوران‌کافه ارکیده سعادت‌آباد، حوالی میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی قرار دارد و همه روزه از ساعت 12 تا 24 میزبان و آماده ثبت سفارش شما عزیزان است. ارکیده سعادت‌آباد، به عنوان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌ها در منطقه غرب شناخته می‌شود و ارسال رایگان در محدوده از خدمات ویژه بیرو‌ن‌بر آن است. این شعبه از مجموعه رستوران‌‌کافه‌های ارکیده با مرکزیت در منطقه تجاری غرب تهران؛ محیطی بزرگ و پنجره‌هایی بلند دارد و از دکوراسیون مدرن و شکیلی برخوردار است. همچنین در فضایی با سالن‌های عمومی و اختصاصیِ مجلل، دو طبقه مجزا برای کافه و رستوران و پله برقی برای راحتی میهمانان، میزبان خاطره‌ساز شماست.

بهترین قیمه‌نثار شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران هستید و برای دورهمی، میهمانی‌ها و ضیافت‌های خانوادگی و رسمی خود، مایل هستید تا با عطر و طعم خوشایند قیمه‌نثار از میهمانان خود پذیرایی کنید، شعبه اکسپرس ارکیده بهترین گزینه برای سفارش بیرون‌بر این غذای خوش‌مزه بدون محدودیت است. این شعبه از ارکیده بهترین رستوران با خدمات بیرون‌بر در منطقه شرق تهران به‌شمار می‌رود.

خوب است بدانید که در تهیه و طبخ همه غذاهای ایرانی در شعب رستوران‌های ارکیده از برنج ایرانی درجه یک استفاده می‌شود که با عطر و طعم بی‌نظیرش خوشایندِ هر مجلس و ضیافتی به حساب می‌آید. قیمه‌نثار مخصوصِ ارکیده نیز، با برنج ایرانیِ خوش‌عطر و طعم و به‌عنوان غذای روز سه‌شنبه در تمامی شعب ارکیده در نظر گرفته شده است.

ارکیده اکسپرس شعبه هروی

شعبه ارکیده اکسپرس در میدان هروی، خیابان وفامنش قرار دارد و هر روزه از ساعت 12 تا 24 با خدمات بیرون‌بر پذیرای ثبت سفارشات شما عزیزان است. شما می‌توانید برای پذیرایی در مراسم خود نیز با هماهنگی قبلی، قیمه‌نثار خوش‌مزه ایرانی را از ارکیده اکسپرس شعبه هروی سفارش دهید.

تمام سفارشات بیرون‌بر ارکیده با بسته‌بندی ویژه و بهداشتی ارسال می‌شوند. ارکیده اکسپرس شعبه هروی و تمامی شعب دیگر ارکیده، با پیک‌های میزبانِ حرفه‌ای، سفارشات را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست شما می‌رساند.

بهترین قیمه‌نثار شمال تهران

یکی از دلایل محبوبیت بالای قیمه‌نثار مخصوصِ ارکیده، تزیین چشم‌نواز آن است. این غذای خوش‌مزه و درجه یک ایرانی به‌زیباترین شکل ممکن با برنج زعفرانی، زرشک، خلال بادام و نارنج تزیین می‌شود. هر میهمانی با دیدن تزیینات رنگارنگ این غذای بی‌نظیر، نمی‌تواند به‌سادگی از کنارش عبور کند.

اگر ساکن شمال تهران هستید و به‌دنبال یک پرس قیمه‌نثار مخصوص از رستورانی معتبر هستید، رستوران لوکس ارکیده اقدسیه بهترین انتخاب پیش‌روی شماست. کافی‌ست با میزبانان این شعبه تماس گرفته و ثبت سفارش کنید.

رستوران‌کافه ارکیده شعبه اقدسیه

رستوران‌کافه ارکیده شعبه اقدسیه در طبقه دهمِ مجموعه شمیران سنتر واقع در بلوار ارتش قرار دارد و همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای حضور و یا ثبت سفارشات شما عزیزان به‌صورت بیرون‌بر است. ارکیده اقدسیه یکی از بهترین چشم‌اندازها را بین شعبه‌های این رستوران در سطح شهر تهران دارد. با حضور در این رستوران، تجربه فضایی دل‌نشین با منظره‌ای تماشایی را خواهید داشت.

بهترین قیمه نثار تهران کجا بخوریم؟

بهترین قیمه‌نثار در مرکز تهران

اگر ساکن مرکز تهران هستید یا محل کار شما در این منطقه واقع شده، می‌توانید قیمه‌نثار مخوص ارکیده را از شعبه آرژانتین ارکیده سفارش دهید. بهترین انتخاب پیش روی شما برای میل کردن یک قیمه‌نثار درجه یک در مرکز تهران، شعبه آرژانتین ارکیده است.

رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین

رستوران‌کافه ارکیده شعبه آرژانتین در میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند واقع شده و همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای حضور و یا ثبت سفارشات شما عزیزان به‌صورت بیرون‌بر است. این شعبه از ارکیده ‌روف‌گاردن بسیار سرسبز و ویژه‌ای دارد که در فضایی با چشم‌اندازی جذاب در مرکز شهر تهران و همچنین سالن‌های عمومی و اختصاصیِ ویژه؛ میزبان خاطره‌ساز شماست!

با حضور در یکی از شعب این مجموعه و انتخاب از منوی ارکیده، تجربه محیطی آراسته، زیبا و خوش‌عطر و طعم را رقم بزنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2660 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *