رستوران‌کافه‌های ارکیده با 10 شعبه در سراسر ایران
بلاگ

لیست غذای سالم برای ناهار پرسنلی

فهرست مطالب

یکی از دغدغه­‌های همیشگی برای مدیران مجموعه‌­های اداری و سازمانی، تهیه غذای سالم و با کیفیت برای پرسنل است. غذایی که از مجموعه­‌ای مطمئن و خوش­نام تهیه شود، می­‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت و بهداشت تغذیه نیروی کار راحت کرده و وعده ناهار دلپذیر و سالمی را برای تمامی کارکنان فراهم سازد. رستوران­‌کافه‌­های ارکیده همه روزه با لیست متنوعی از غذاهای ایرانی (خوراک­‌های کبابی و غذاهای خانگی) و غذاهای فرنگی تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و تازه، آمادگی دارد تا غذای سازمانی مورد نظر شما را فراهم نماید.

در این متن قصد داریم نگاهی کوتاه به لیست غذاهای ایرانی ارکیده برای یک ناهار پرسنلی خوش­مزه بیندازیم و چند مورد را بررسی کنیم. اگر از عاشقان طعم گیرای غذاهای ایرانیِ خوش‌مزه هستید، مطالعه این متن را به شما پیشنهاد می‌کنیم و امیدواریم با سفارش غذا از مجموعه شعب ارکیده؛ طعم بی‌نظیری را در کنار همکارانتان تجربه کنید. با ما در این مقاله از سری مقالات رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه باشید.

انواع خوراک­‌های کبابی

مزه خاطره‌انگیز انواع کباب که همگی منحصربه‌فرد و خوش‌خوراک هستند، باعث شده تا این نوع از غذاهای گوشتی تبدیل به یکی از لذیذترین خوراک‌های ایرانی شوند. این غذاهای محبوب معمولا با سلیقه‌های مختلف هماهنگ است و به همین دلیل بهترین انتخاب برای غذای پرسنلی است.

انواع خوراک‌های کبابی

کباب کوبیده

کباب کوبیده، یک غذای اصیل و پر طرفدار ایرانی است که کمتر کسی ممکن است شیفته آن نباشد. از منوی رستوران­‌کافه‌های ارکیده می‌­توانید پرس خوراک کباب کوبیده شامل دو سیخ کباب کوبیده با گوشت گوسفندی مرغوب به اضافه گوجه کبابی و مخلفات را به همراه چلو برای ناهار پرسنلی سازمان خود تهیه نمایید.

جوجه کباب

یکی از پرطرفدارترین و سالم­‌ترین انواع کباب‌­ها، جوجه کباب است. غذایی لذیذ، سالم و سرشار از پروتئین که می‌­تواند انتخاب خوبی برای یک ناهار پرسنلی با کیفیت باشد. در منوی ارکیده انواع خوراک­‌های جوجه کباب با استخوان و بدون استخوان موجود است که می‌­توانید سفارش دهید.

جوجه کباب فسنجانی

این کباب لذیذ و خاص، یکی از انواع جوجه کباب است که می­‌تواند تنوع جالبی برای ذائقه باشد. علت نام‌گذاری جوجه کباب فسنجانی این است که در ترکیبات سس مخصوص مزه‌­دار کردن گوشت آن، از مواد اولیه‌­ای مشابه مواد فسنجان مثل گردو و رب انار استفاده می‌­شود. شما می‌توانید این خوراک خوش‌­طعم و مقوی را از منوی رستوران­‌کافه‌­های ارکیده برای ناهار پرسنلی خود سفارش دهید.

علاوه بر مثال­‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، غذاهای ممتاز دیگری نظیر خوراک شیشلیک مخصوص، کباب چنجه و برگ گوسفندی، کباب بختیاری و وزیری، ماهی قزل‌­آلای کبابی و سرخ شده، خوراک ران مرغ و خوراک گردن و ماهیچه گوسفندی نیز در منوی ارکیده موجود است که می‌­توانید هر کدام از این خوراک­‌های لذیذ را برای ناهار پرسنلی مورد نظرتان انتخاب کرده و سفارش دهید.

انواع غذاهای روز و خانگی

طعم بی‌نظیر انواع غذاهای خانگی که همگی منحصربه‌فرد و یادآور خاطرات کودکی هستند، باعث شده تا این نوع از غذاهای خوش‌خوراک تبدیل به یکی از لذیذترین غذاهای ایرانی شوند. این غذاهای محبوب را معمولا همه دوست دارند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای غذای سازمانی است.

انواع غذاهای روز و خانگی

چلو خورشت قرمه‌سبزی

این غذای خانگی اصیل و پر طرفدار ایرانی، شامل خورشت قرمه‌سبزی خوش­‌طعم خانگی به علاوه یک پرس برنج ایرانی اعلا همراه ته‌چین و کره را می­‌توانید از تمامی شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده برای لذت بردن از یک ناهار پرسنلی عالی سفارش دهید.

زرشک‌پلو با مرغ

یک پرس زرشک‌پلو خانگی با برنج اعلا و زرشک فراوان به همراه گوشت مرغ خوش­مزه و خوش­پخت، مخلفات و ته‌چین، انتخاب عالی و هوشمندانه‌­ای است برای سفارش ناهار پرسنلی از مجموعه ارکیده.

لوبیاپلو با گوشت

لوبیا پلو یکی از غذاهایی است که کیفیتش بستگی فراوانی به مهارت آشپز و نوع پخت آن دارد. شما می­‌توانید برای لذت بردن از طعم یک لوبیاپلو با گوشت خانگی درجه یک لذیذ و دلخواه، با خیال آسوده این غذای پرطرفدار را از مجموعه ارکیده برای ناهار پرسنلی خود سفارش داده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

در این متن سعی کردیم تا مختصری از پرطرفدارترین خوراک‌های کبابی و غذاهای خانگی رستوران­‌کافه‌­های ارکیده برای سفارش غذای پرسنلی را بیان کنیم. اما خوب است بدانید که غذاهایی نظیر خوراک ران مرغ، چلو خورشت قیمه سیب‌زمینی و قیمه بادمجان، چلو اکبر جوجه و قیمه‌نثار در منوی رستوران‌کافه‌های ارکیده و کوفته تبریزی درجه یک، مرصع پلو و شیرین پلو در رستوران ارکیده هروی برای آخر هفته سرو می‌شود و قابل سفارش است. چشیدن آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران‌کافه‌های ارکیده با منویی متنوع، محیطی آراسته و زیبا؛ میزبان شماست. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

0 / 5. 0

اشتراک‌گذاری:

مطالب مشابه
مطالعه: 6 دقیقه
orkideh.restaurant
1398/05/26
.
2648 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *